Ruilen & retourneren

Kan ik mijn product ruilen, als ik niet tevreden ben?
Dat kan zeker! Wij willen dat onze klanten tevreden en blij zijn met de schapenvacht, zodat ook jij kunt genieten van een stukje natuur in huis! Mocht je inderdaad toch niet helemaal tevreden zijn, om wat voor reden dan ook, kun je de schapenvacht ruilen. Laat ons even weten (via e-mail, bellen mag ook) dat de schapenvacht retour komt en welke je daarvoor in de plaats zou willen ontvangen. De kosten voor het retour sturen (7 euro) worden door ons vergoed! De nieuwe schapenvacht wordt ook kosteloos naar je toe verzonden!

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?
Mocht de schapenvacht toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoen, en wil je deze niet (kosteloos) ruilen tegen een andere schapenvacht? Dan kun je de schapenvacht natuurlijk retourneren naar ons en zullen wij, zodra we deze hebben ontvangen het aankoopbedrag op uw rekening crediteren. Let op, de volgende voorwaarden zijn van toepassing bij het retourneren:

  • De retourzending vindt plaats binnen twee weken na ontvangst van uw aankoop
  • Je laat ons via mail of telefoon weten dat de bestelling retour komt
  • Het geretourneerde product is ongebruikt: hij verkeert dus in exact dezelfde staat als toen hij door ons verzonden werd
  • Je betaalt de eventuele kosten voor het retourneren (zelf de aankoop terugbrengen kan natuurlijk ook)
  • Na het verstrijken van de afkoelingsperiode van 30 dagen is de koopovereenkomst een feit: retourneren is dan niet meer mogelijk
  • Is het product inderdaad onbeschadigd dan ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour

Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?
Vachtjez streeft ernaar de eventuele retouren die we ontvangen zo snel mogelijk af te handelen. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat wij, zodra de retour is ontvangen, binnen 2 werkdagen het geld terugstorten op je rekening. Afhankelijk van de bank kan hier wellicht nog een extra dag bij komen voordat het geld op je rekening zichtbaar is!